מרוצים חוקיים במדינת ישראל
אחרי שנים של תסכול , בירוקרטיות , דיונים , והמון השקעה של האחד ולא אחר מיקי יוחאי , נחתם הסכם למרוצים חוקיים במדינת ישראל בפיקוח ואישור המשטרה, כולל מדידות זמנים וללא כל מכשולים והפרעות , וכל זה קרה בתאריך ה-30/08/2012 בחוויה מוטורית שהשאירה טעם לעוד ועוד ועוד .
את האירוע יזם מיקי יוחאי אחד מהאנשים הוותיקים בספורט המוטורי המקומי שהקדיש את מירב שנותיו לקידום ופיתוח ענף הספורט המוטורי יחד עם צוות קרוס קאונטרי. האירוע התקיים במתכון מצומצם שנכח לא יותר מ 200 צופים ברי מזל שהורשו לרכוש כרטיס לאירוע ,באירוע פרשו המתמודדים עמדות טכניות מקצועיות והתכוננו לקראת הזינוק , שבסופו של דבר הביא אותנו לחוויה מוטורית חוקית וראשונה במדינת ישראל .
מקצה המרוץ :
מרוצי הדראג (תאוצה לרבע מייל) התחלקו ל-3 קטגוריות
הנעה קדמית – סיאט לאון טורבו , הונדה סיווק , פיגו 205
הנעה אחורית – פיאט טורבו אקס9\1,ניסן זד 350 , פורשה 911 טורבו , בשברולט קורבט
הנעה כפולה – מיצובישי איוו , מיצובישי קולט איוו , ניסן גי טי אר , סובארו אס טי אי
התחרות התקיימה במספר מקצים לכל קטגוריה ,כאשר בכל מקצה התחרו שני רכבים ראש בראש,הזוכה בקטגוריית ההנעה הקדמית היה דויד ארגמן בהונדה סיוויק האצ’בק, בקטגוריית ההנעה האחורית ניצח מיכה אלוני בשברולט קורבט, ובקטגוריית ההנעה הכפולה המנצח הגדול היה מיכאל רייכלין במיצובישי קולט אבולושן שגם ניצח במקצה אלוף האלופים. בנוסף נערכה תחרות דריפטינג על המנחת בה ניצח דודי פאר במאזדה מיאטה
לסיכום הספורט המוטורי עובר שינוי גדול בשנה האחרונה , ונקווה שבקצב הזה יתפתח לכיוונים הרבה יותר מספקים סטייל אירופה , כך נוכל ביום מן הימים לצפות עם המשפחה שלנו במרוצי מכוניות כחול לבן מהטופ שבטופ ולקבל את זריקת האדרנלין שחסרה לנו במדינה הזאת
אולי יעניין אתכם גם : שיפורים לרכב / קיט יניקת אוויר