fbpx

שיפורי מנוע קיט יניקת אוויר קר

למה אנחנו צריכים קיט יניקת אוויר קר ? קודם כל נבין מהי פעולותיו החיוניות לרכב, צריכת אוויר קרה היא מושג של חלקי אפטר מרקט , אשר נהגו להכניס אוויר קריר יחסית למנוע הבעירה הפנימית. רוב כלי הרכב שיוצרו בשלהי שנות השבעים יוצרו עם מערכות אוויר תרמוסטטיות אשר מווסתות את טמפרטורת האוויר הנכנס למנוע , מספקים אוויר חם כאשר דבר זה מגביל את ביצועי הרכב . עם זה ביעילות צריכת הדלק ומקסום ניצול כוח הרכב ,חברות אפטר מרקט הכניסו לשווקים קיט יניקת אוויר קר אשר מיעלים את ביצועי המנוע ,רוצים לדעת איך ???

העיקרון היחסי מאחורי אוויר קר יותר הוא מולקולות אוויר בצפיפות גדולה יותר , ובכך מכיל יותר חמצן ליחידת נפח מאשר אוויר חם , ולכן נקבל ביצועים טובים יותר .

סוגי מערכות יניקת אוויר קר

מערכות יניקת האוויר מיוצרות במגוון חומרים , נוכל לראות מערכות מפלסטיק , ממתכת , סיליקון , קרבון או פיברגלס, המפתח במערכות אלו הוא להבטיח מעבר אוויר גדול מספיק על מנת לקבל זרימת אוויר טובה למנוע בכל זמן נתון ,נוכל לראות ברוב המערכות מגן חום אשר מבודד את מסנן האוויר “קיט היניקה” משארית המנוע ,דבר זה מאפשר לייצב את הטמפרטורה בחלל מסנן האוויר . בית מסנן האוויר יהיה בצד או בחזית הרכב , על מנת לקבל טמפרטורות צריכה נמוכות מהרגיל , במיוחד כאשר הרכב נע באיטיות .

לסיכום :

יניקת אוויר קרה היא דבר הכרחי בכל רכב ובמיוחד ברכב בעל מגדש טורבו , אשר במערכות אלו צריכת האוויר הקר מאוד משפיעה על נסיעת הרכב . במידה ואתם מעוניינים בקיט כזה או אחר נשמח לעזור לכם בכל שאלה ובקשה , בברכה צוות 2Race

הירשמו לניוזלייטר

072-2131213