fbpx

שיפורי רכב – שלבים ( סטייג )

במאמר הבא נדבר על שלבי שיפורי הרכב

אשר מונה מספר שלבים ( סטייג’ים )

שלב ראשון סטייג 1

כדי לדעת מהו סטייג’ 2 ראשית נהיה חייבים לגלות מהו סטייג’ 1

רכבים בסטייג’ 1 מאופיינים בשינויים פשוטים שבד”כ לא נשים לב למראית העין ,

השינויים לא ישפיעו על חלקים אחרים של הרכב וברוב המקרים לא נצטרך לשנות שום דבר

השינויים המתקבלים היו בהוספת מערכת ניהול מנוע (צ’יפ) שתספק בין 20 ל – 50 כוחות סוס

במסנן אוויר גדול יותר ובלמים חזקים יותר .

שלב שני סטייג’ 2

בסטייג 2 השינויים יותר ראוותניים, אלה יוסיפו הרבה כוח וביצועים למכונית.

הרכבים משמשים לעתים קרובות במהלך מירוצי רחוב ומוצגות בתערוכות ,

בסטייג 2 הרכב יהיה מחויב בחלקים חזקים ומשודרגים כדי לעמוד בלחצים גבוהים בהרבה מהמצב הרגיל

שבשפה מקצועית נקרא סטוק .

יכולת להגיע עד 400 כוחות סוס . קיזוז זמן התגובה ומהירות הרכב מ 0 – 100 ק”מ

ישודרגו במשאבת דלק חזקה יותר אשר תכלול

מזרקים גדולים יותר. וסת לחץ דלק מתכוונן , מערכת פליטה ( דאון פייפ ) מוגדלת ,קלאץ מותאם

אינטרקולר חזית גדול יותר מערכת יניקת אוויר גדולה וחזקה יותר

ומתלים ובולמים משודרגים שיצליחו לעמוד בלחצים החדשים

עזרים אלו יעזרו לשיפור הרכב כדי לקבל את מירב הביצועים הגבוהים .

שלב שלישי סטייג’ 3

בסטייג’ 3 מדובר על רכבים ששינו חלקים פנימיים , מדובר על פתיחת מנוע וחיזוק מכלול החלקים

כגון בוכנות טלטלים וכל המסביב , טורבו גדול יותר יחליף את המקורי , רפידות בלמים עתירי ביצועים

חיזוקי שילדה ,החלפת קלאצ’ ,שינוי מערך הדלק ואף שינוי במערכות יניקה ופליטת גזי המנוע ,

רכבים בסטייג’ 3 אינם אמינים ולא יהיו מעשיים לשימוש יומיומי עקב קשיחות המערכת .

הירשמו לניוזלייטר

072-2131213