fbpx

שיפורי מנוע מומלצים

עולם שיפורי הרכב הוא עצום ומאוד רב גוני, הן מבחינת הרכבים שאותם נהגים וחובבים משפרים ומשדרגים אך בעיקר בהיקף האדיר של שיפורים ושינויים שניתן ליישם על הרכב. זהו תחביב שהוא עולם ומלואו, תחביב לא זול אך בעל תגמול וסיפוק גדולים מאוד. משפרי רכב נשאבים לעולם הזה, לומדים את התחום מכל כיוון, נהנים מתרבות מוטורית עשירה ויוצרים חברויות לכל החיים – אנחנו כמובן משוחדים וחושבים שמדובר על התחביב הטוב ביותר בעולם ועל תשוקה אמיתית. אך מי שרק מתחיל להיכנס לתחום המרתק של שיפורי רכב עשוי להתבלבל משפע האפשרויות והחלקים – ננסה לתת כמה טיפים לגבי השיפורים שמומלץ ופופולארי לעשות ברכבים.

שיפורי רכב כוללים שיפורים חיצוניים וקוסמטיים היוצרים מראה ייחודי ובולט לרכב, שיפורי מנוע המשנים ומשפרים את ביצועי המנוע, שיפורים למרכב של הרכב כגון בולמים, צמיגים, מערכת פליטה וכדומה, שיפורים של מערכות המחשוב ברכב וכן הלאה עם אינסוף דוגמאות ואפשרויות. זהו עולם שכאשר נכנסים אליו קשה להפסיק ויש כל כך הרבה מה לעשות ולשפר, הכל תלוי במטרות שלכם, בתקציב וברמת ההשקעה בתחביב הזה. אתר 2Race מציע מבחר אדיר של חלקים ורכיבים לשיפורי רכב ושיפורי מנוע – מותגים מובילים, מגוון מצוין ומחירים אטרקטיביים. אנו חיים את התחום ונותנים מענה אופטימאלי לכל צורך ושאיפה.

שיפור קוסמטי – מראה רכב בסטייל אישי

אחד השיפורים הראשונים שאנשים מבצעים וזה שללא ספק משדר לסביבה שאתם חלק מקהילת משפרי הרכבים הוא השינוי הקוסמטי החיצוני למראה הרכב. זוהי דרך ליצור מראה ייחודי ומושך לרכב שלכם וגם הדרך האידיאלית לקבל מראה בסטייל האישי שלכם לרכב. שיפורים קוסמטיים יכולים להיות צביעה מיוחדת עם דוגמאות, ג’אנטים מיוחדים, מכסה מנוע עם כונס אוויר, אגזוז מיוחד וכן הלאה. שינויים ושיפורים קוסמטיים נוספים יכולים לכלול מושבי מרוצים ברכב, ריפוד ספורטיבי מיוחד ושאר אלמנטים בתוך תא הרכב עצמו.

השינוי החיצוני אולי לא משנה את יכולות הרכב מבחינה טכנית, אך גם לזה תגיעו והחיצוניות היא חלק בלתי נפרד מהתחום עבור רבים.

מערכת פליטה חופשית ופילטר פתוח

אלו שיפורים פופולאריים מאוד וזולים יחסית, המהות של מערכת פליטה חופשית ותוספת פילטר פתוח היא בעיקר יצירת צליל חזק וייחודי למערכת הפליטה (האגזוז למשל). אך יש משפרי רכבים אשר בהחלט מרגישים שיפור בתגובה של דוושת ההאצה ואף בביצועי ההספק של הרכב.

שיפורי מנוע – מגדש טורבו

מנוע ללא מגדש טורבו קשה יותר לשדרג מעבר למה שכבר קיים ברכב, למעט אולי כוונונים עדינים של מחשב המנוע ושל המנוע עצמו לשיפור ההספק הביצועים. אך אחד מהשיפורים המרכזיים בהקשר של שיפורי מנוע הוא ללא ספק מגדש הטורבו. מנועים רבים מגיעים כבר מראש עם מגדש טורבו, כאשר זהו כבר כר פורה לשדרוגים ושיפורים – הגדלת הספר המנוע העשרות אחוזים וכן הלאה.

בכלל, אחד ההיבטים הפופולאריים והמומלצים ביותר של שיפורי רכב ושיפורי מנוע הוא ללא ספק הגדלת הספק הרכב – דרך החלפת רכיבים, החלפת מחשב הרכב או שינויים בתוכנת מחשב הרכב הקיים למשל – ושיפור המהירות והעוצמה של הרכב.

שיפור מתלים

בחירה פופולארית מאוד של שיפורי רכב אינה נוגעת אל שיפורי מנוע אלא למרכב של הרכב. שיפור מתלים לאפשרויות ספורטיביות יותר הוא מאוד פופולארי ומומלץ למקרים רבים, יש מתלים להנמכת הרכב, מתלים להתנהגות שטח טובה יותר, לנסיעות מהירות במרוצים וכן הלאה. האפשרויות רבות מאוד ויש יצרנים רבים, חשוב מאוד לבצע את התהליך נכון למניעת נזק לשלדה ולרכב כמו גם להימנע מסיכוני בטיחות.

בנוסף, יש משפרי רכבים רבים שמשפרים את מערכת הבלימה למערכת מיוחדת וייעודית, מהחלפת הבלמים עצמם ועד החלפת מערכת הבלימה כולה, על הצנרת שלה ושאר הרכיבים.

הירשמו לניוזלייטר

072-2131213

Skip to content